Användarnära tjänster - Videnca

Arbetsplatshantering

Arbetsplatshantering är en heltäckande tjänst där Videnca tar funktionsansvar för alla era klientdatorer och smarta telefoner. Vi gör det med ett starkt livcykelsperspektiv och på en hög säkerhetsnivå.
Med livscykel för arbetsplatsutrustning avser vi allt från inköp, konfiguration, installation av program, distribution, löpande uppdatering, inventering och till avveckling.

Användarsupport

Hos oss får era anställda ett personligt bemötande av vår egen personal placerad i Stockholm. Vi följer ärendet hela vägen och överger inte användaren förrän allt är löst.

Vi arbetar via telefon, e-post eller fjärrstyrning, beroende på vad som passar användaren och ärendet bäst. Vid behov kan Videncas supportpersonal besöka er på plats då ärendet inte kan genomföras på distans eller av andra praktiska skäl. Ni har full spårbarhet på alla ärenden och kan följa dem via vår kundportal där alla ärenden läggs upp, hanteras och utvärderas.

Vi vet att alla inte arbetar mellan 8-17 i dagens samhälle och därför finns vi alltid tillgängliga, 24 timmar per dygn, 365 dagar om året. 

Drift och förvaltning
Vi erbjuder

Drift och förvaltning

Helhetslösningar
Vi erbjuder

Helhetslösningar

Hotbilden mot Sverige ökar
Nyhet

Hotbilden mot Sverige ökar